Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 17

Thread: Sexual Harassment on the Streets of Dublin!

  1. #1

    Default Sexual Harassment on the Streets of Dublin!

    First there was the video of that girl walking though New York getting sexually harassed! Now it's happening here:

    https://www.youtube.com/watch?v=mHshLSpXv40

  2. The Following 5 Users Say Thank You to Long Dong Silver For This Useful Post:

    Blonde Alexa (05-11-14), adrienn (05-11-14), JAMESCORK (05-11-14), Melindablondey (06-11-14), tom sand (06-11-14)

  3. #2
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    Gitmo Nation East
    Posts
    1,745
    Blog Entries
    1
    Reviews
    4

    Default

    #notallmen


  4. #3
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    2,465
    Reviews
    195

    Default

    Quote Originally Posted by FatBastard View Post
    #notallmen

    God love him.
    I know exactly how he feels. LOL

  5. #4
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    not here anymore.
    Posts
    12,323
    Reviews
    25

    Default

    Quote Originally Posted by Long Dong Silver View Post
    First there was the video of that girl walking though New York getting sexually harassed! Now it's happening here:

    https://www.youtube.com/watch?v=mHshLSpXv40
    I had the exact same problem,by the exact same i mean anywhere i walk people ignore me,it's obvious they are jealous!

  6. #5
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    2,819

    Default

    Quote Originally Posted by Long Dong Silver View Post
    First there was the video of that girl walking though New York getting sexually harassed! Now it's happening here:

    https://www.youtube.com/watch?v=mHshLSpXv40
    i so love his language

  7. #6
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    2,819

    Default

    Quote Originally Posted by bettercallsaul View Post
    I had the exact same problem,by the exact same i mean anywhere i walk people ignore me,it's obvious they are jealous!
    Haha obviously !!!

  8. The Following User Says Thank You to adrienn For This Useful Post:

    bettercallsaul (05-11-14)

  9. #7
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    not here anymore.
    Posts
    12,323
    Reviews
    25

    Default

    Quote Originally Posted by Claudia23 View Post
    Haha obviously !!!
    WTF are you laughing at?


    OHH yeah you met me

  10. #8
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    2,819

    Default

    Quote Originally Posted by bettercallsaul View Post
    WTF are you laughing at?


    OHH yeah you met me
    pls pass by my street I won't ignore u but I may use the language of the guy from video

  11. #9
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    not here anymore.
    Posts
    12,323
    Reviews
    25

    Default

    Quote Originally Posted by Claudia23 View Post
    pls pass by my street I won't ignore u but I may use the language of the guy from video
    passing by your street would not be easy

  12. #10
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    2,819

    Default

    Quote Originally Posted by bettercallsaul View Post
    passing by your street would not be easy
    Why u r afraid u ll be lost if u do?!!!!

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •